chill-grill day

Fy fan vad jag har chillat idag. Jag tror helt seriöst aldrig att jag legat såhär länge i sängen i hela mitt liv. Igår va nice! Samla gamla visa, PG - MP - Träffen. Va hemma runt halv tre och dog på dirren.
Vaknade tio idag, låg kvar och kollade på tv i en timme. Fick ett ryck efter jag käkat lunch, drog på jullistan på spotify och storstädade hela mitt rum. Var väl klar vid halv två och har legat i sängen sen dess.

Satans skönt, sovit har en gång har jag hunnit med också. Nu lyssnar jag på Baksmälla och väntar på travet. Jäkligt nice. Fy fan vilken skön dag. Önskar att jag gjorde såhär oftare.
På tisdag börjar allvaret. På tisdag..

Baksmälla - September, Petter

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0