i'm gonna try for u

Okej. Jag ska försöka mig på ett inte så deppigt inlägg. Livet rullar typ. Blev trampad av min idiot till häst i onsdags eftermiddag, chillade i fikarummet och huset ett tag, men när det gjorde så satans ont åkte vi in till sjukan. Satt på akuten i fem timmar, röntgades och fick åka hem. Kul. Eller inte.

Jag har försökt jobba på än då, även fast det gick jäkligt sakta i början. Nu är det okej i alla fall, nästan helt bra. Foten ser lite freaky ut bara, helt blå. I fredags var det trav på Örpen. Lekte försteman åt TZ ett tag när vi kom dit, värmde lite och så. Inte så kul som det låter kanske, galet kallt. Värmde Bob som var gaaalet pigg. Var lite seg i loppet, började rycka i grejerna 700 kvar. Vart femma på 19,5. Man kan säga att han behövde det där loppet efter ett tävlingsuppehåll på fyra månader och utan optimal träning de senaste månade typ. Han får godkänt i alla fall.

I lördags var det rätt lugnt och igår var det trav igen med Sharpness på Valla. Gick jättebra och fick sista pengen. Fick gå först i tredje 700-800 kvar, gick en speed och höll bra ändå tycker jag. Mycket trav nu vilket lättar upp mina dagar lite grann. Gliden på onsdag och sen ska jag köra Bob på lördag plus att det är julbord då.

Love don't let me go - The Egg, David Guetta

XOXO, Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0