jag e grymt säker ibland

Förut, när man fortfarande gick i skolan, var det något magiskt över lucia. Lite i alla fall. Man kände att det började nära sig ledighet osv. Idag var det inte speciellt spännande. Jag fick ingen lussebulle imorse, hästarna hade inte ens glitter i manen när jag kom imorse. Inte en enda av dom. Man blir för less på dom ibland!

Hyfsad dag i övrigt, körde fort med tre och långsamt med en. Thorgny körde Iffe åt mig, jag körde Sharpi, United, Cirkeln och Bluetooth. Fina, förutom Cirkeln som hade lite väl högt i puls tycker jag. United och Sharpness var kanonfina, speciellt United.

Jag har gått ner fyra kilo på mindre än två veckor. Har inte vägt såhär lite på flera år tror jag! Vill ni veta min hemlighet? För det vill jag också. Nej men, jag jobbar snäppet hårdare och äter snäppet mindre. Bra kombination!

It's most wonderful time of the year - Andy Williams

XOXO, Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0