jag har fuckat upp igen. jag har ingen kontroll.

Oj. Känner mig lite ojämn för dagen. Inte så stabil. Men det rullar på ändå. Idag gick det grymt bra, trots att jag har haft sjukt ont i hela kroppen. Rullade hem till Klara igår och fick massage av Linda + middag. Nice! Fast jag hade som sagt sjuk träningsverk idag. Sjuk.

Alla kördes idag förutom två. Crazy good. Jag bidrog med Sharpness och Bob. Finfina. På tisdag åker my second family till Amerika och det är kaos i stallet. Jag tycker att det är kaos i alla fall. Sunne har flyttat med typ tio häst ut till Enköping, så Christer är kvar med tjugo eller nåt. Inte händer det mer för de. Snarare tvärtom. Jag blir så less. Jag vill ha nya arbetskompisar! Seriöst. Det här är inte okej. Jag kommer blir störd i huvudet. Mer störd än vad jag blir varje morgon när jag kommer till jobbet. Men jag ska försöka sköta mig själv och mina hästar och inte lägga ner energi på andra. Men tycker ni det verkar som om jag är bra på sådant? Nej, tänkt väl de.

Baksmälla - September, Petter

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0