jag hatar brodd

Ligger i sängen och handlar julklappar till tre pers på cdon. Hur grymt skönt är inte det liksom, att ligga i sängen och julshoppa? Galet smart idé det där med internet faktiskt.

Seg dag, jobbat som en toka själv i stallet med alla hästarna. Hann bara köra två, gick fin-fint. Sharpness lyckades trampa mig på den andra foten idag, och vägrade såklart att flytta på sig. Jag tryckte allt vad jag hade på henne, då tryckte hon tillbaks lite till. Då älskade jag henne verkligen. Gick dock bättre denna gång och jag kan ta mig fram utan problem. Fördelen är ju att det gör lika ont på båda fötterna nu när jag går, jämt upp!

Slut som artist idag. Ligger nerbäddade i sängen sen en timme tillbaks. Mina axlar is killing me. Skulle behöva lite massage. Anyone?

Turn Around [5,4,3,2,1] - Flo Rida

XOXO, Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0