spår elva e vår grej

Idag ryckte jag norsken, gav mig själv en snärt i arslet. Jag ryckte upp mig ordentligt helt enkelt. Och jävlar vad det gick! Körde fem, sex hästar gick totalt. Hann dessutom med massa annat och var klar redan vid halv fem. Det kändes jävligt bra faktiskt. Även fast jag inte hann med någon lunch. Det blev lite pepparkakor, morötter och vatten. Det lovar gott inför min montéritt nästa onsdag.. ;)

Bob var seg som tusan idag när han gick långsamt, vet inte om jag vågar köra fort med honom nu när han får starta med bara åtta dagars mellanrum. Men jag tror det. Imorgon är det Valla med Glideslope, Bobs bästa kompis. Från spår elva. Den hagen ska från och med nu heta elvan.

Saturday - Basshunter

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0