at mattes

Sitter på Mattes data och väntar på att vi ska åka till Klara som fyller år idag. Grattis, nu bestämmer du själv över byxorna! Var som sagt ledig idag. På morgonen fixade vi klart allting i stallet innan jag och Madde åkte till kina och åt lunch. Stannade i centrum på vägen hem och köpte födelsedagspresenter.
När vi kom tillbaks vid 13-tiden så selade jag på Bob och körde honom på vallen. Stall Hispig var hyfsat lugn och det gick fint. Ingen kille man bara rider ut i skogen ensam på, han tvärvänder för minst grej och blir så laddad. Men det här gick ju fint. Efter de så tog vi in alla hästar och så åkte jag ut med Perfect på banan - som inte var jätterolig att köra på med alla snö. Det finns bara ett spår där alla har kört. Men det gick fint. Lika lat som vanligt.
Nu försöker jag bara hålla mig vaken, för jag är galet trött.
XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0