crazy horse

Idag kom jag till plugget och fick höra att vi är lediga imorgon. Hejsan vad glad man blev! Jag och Madde är dessutom ensamma i stallet imorgon, då kan vi ta det lugnt. Åt en härlig kinalunch innan skolan också. Hade nästan glömt bort hur gott det var! Vi åt thaimat i Orlando, smakade skit.

Efter skolan så selade jag på Bobby och körde honom. Banan är täckt med snö, men det stoppade inte Stall Bulldozer. Herregud vad han låg på! Hästen som aldrig varit pigg i långsamkörning nån gång höll plötsligt på att kväva sig. Haha, gick med huvudet nere i marken och på rakerna så drog han bara. Självklart hade han slagit sig på vänster bakkota och det gjorde ju sååå ont så han knappt kunde gå. Knäppkänga. Imorgon drar vi på ett par gamascher. Fixade mina andra två innan jag brumade hem.

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0