du gör mig så lycklig

Skolan sög pretty mutch idag. Eller jag och lilla Nettan var galet duktiga på grafen och på håltimmen. Lite på hålisen i alla fall. Satt där i typ två timmar för få mina betyg som jag redan fått en gång. Cp-lärare, hatar henne ibland.

Brumade i alla fall stallet, gjorde maten, fixade Image ben och red Jacke. De andra drog till Eskils med Gliden, jag red Jackpot med Tilda. Bakom henne. Hela tiden. Och han gick hur jävla fint som helst. Jag är så stolt över honom. Man blir så glad av minsta lilla framgång med honom.

Jag skyndade mig att fixa honom efter, åkte till Willys och hämtade mamma. Vi åkte vidare till Hööks eftersom mina vinterskor är sönder. Hittade ett par asbra, ett par fleecelindor för 100 spänn och ett nytt bett till Jackpot, av gummi och med en kedja under hakan. Kanske tycker han om det. Kanske inte.
Hittade en mjukisbulle och dammsugare, haha, assöta.

När jag släppte av mamma vid bilen så gick jag in och köpte chips. Nu glor jag på Walk the Line och fortsätta med det.

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0