en härlig lovsöndag

Sitter framför Family Guy och väntar på att Micke ska komma hem så vi kan köra fort. Han har åkt in för att hämta Cirkeln som har gått jobb på Valla. Sandra ska rida lopp idag, vi skulle ha åkt in för att kika, men vi behöver köra och jag orkar verkligen inte. Jag är sjukt, har ont i hela kroppen och det känns som om mitt huvud väger 20 kg extra..

Bobban måste i alla fall gå jobb. Jag orkar inte sätta mig på Jackpot idag. Igår kom Madde och Micke hem från Thailand. Vi fick massa fina smycken och massa andra saker. De hade köpt massviss med filmer också, som inte ens kommit ut här ännu. Så vi har något att göra under lovet :)
Mamma var här med mitt paket från Börjes för ett tag sen, ett halstäcke och ett grimskaft. Nu ska jag försöka vakna till lite.

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0