fettis

Åkte till skolan en timme tidigare för att jobba. Jag har fortfarande inte börjat. Men det gör inget. Fixade stallet imorse hyfsat snabbt. Jag, Madde och en praktikantsnubbe (som är lite pain in the ass) åt kina. Madde skulle hämta Marcus i Enköping så jag fick skjutsa snubben till stallet. Det är som att prata med en kille på fem år fast han fyller 15 snart. Herregud. Jag orkar inte. Men jobbar gör han i alla fall.

Jag har glömt min mobil hemma idag och jag känner mig nästan handikappad. Slutar jag tidigare idag brummar jag till stallet och rider Jackpot. Annars åker jag hem. Det vankas snöstorm på torsdag och Micke är inte hemma. Får väl se om jag ens kommer fram till Örpen, och om jag nu gör det, vill jag köra då?

Idag är det fettisdagen. Den tar vi på allvar!

XOXO, Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0