funderingar

Igårkväll satt jag uppe hur länge som helst och läste mina gamla inlägg på travnet. Är det något i mitt liv som jag skapat och verkligen är stolt över, så är det bloggen på travnet. Det kan ju låta lite konstigt, men jag kan sitta och skratta åt mina egna inlägg. Jag saknar att fundera över vad man ska skriva, försöka vara lite klyftig och rolig. På den här bloggen blir det ju som det blir liksom.

När jag duschade så funderade jag på en sak. Jag är ju egentligen dum i huvudet. Det här tjatet med att jobba med hästar på heltid. Jag gör det ju hela dagarna nu och älskar det! Men jag är rädd att inte hitta ett ställe som jag trivs så bra på. För jag vet att jag inte kommer hitta de. Ålsta är min hobby, mitt andra hem. Mitt liv. Inte mitt jobb. Hm.. Alla frågar hela tiden vad man ska göra efter gymnasiet. Och jag vet fortfarande inte.


Mitt andra hem.

XOXO, Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0