galen brud!

Idag har jag jobbat som en galen toka! Hade webdeisgn halv 9 imorse som jag kämpade på med. På min långa håltimme så jobbade jag på med multimedian. Första uppgiften i de ämnet som jag tycker är hyfsat kul och fattar någonting av. Det går framåt! Efter lunch var det graf c och där han jag göra klart alla skyltar till mitt badhus, så nu är det bara två grejer kvar och det hinner jag med nästa vecka.

Jag drog till stallet vid halv 2 och körde några lugna intevaller med Bob på Vallen, kändes kanon! Tog in hästarna som var kvar efter de och selade på Perfect. Hon var faktiskt ganska duktig idag, höll ett hyfsat tempo utan att jag behövde banka allt för mycket på henne.
Fixade solstrålarna innan jag åkte hem. Nu sitter jag här, mätt och belåten, och ska försöka börja med arbetsmiljöuppgiften - designa ett kontor. Kul. Not.

Det är så underbart fantastiskt. Jag är så lycklig att jag bara vill berätta det för hela världen. Det är du som ger mig energin att orka. Jag behövde inte förlora dig.


Brudar som precis gått på planet till Usa.

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0