hej och hå!

Och så blev man lite frisk sådär på söndagskvällen! Helt sjukt. Har känt mig skitdålig hela dagen och varit asseg. Låg uppe och sov i huset innan vi gjord en sista insats i stallet. Men nu är jag nästan helt på topp igen. Ont i halsen har jag, men det har ingen dött av. Tror jag.

Vi körde tre stycken långsamma jobb med Bob, Bluetooth, Houston och Image. Banan blev inte så fabulous till slut, därav vågade vi inte köra så fort. Bobban känns fin och nu laddar vi inför ondag (snälla, vänd och trava!).
Lov på hög nivå. Inte mycket planerat, träna häst och hänga med Matilda är än så länge planerat. Känns mer än härligt må jag säga.

Imorgon blir det sovmorgon!


Lite nyduschad sådär.

XOXO, Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0