home again

Jahapp. Nu var man hemma. På riktigt. Klockan 08.00 amerikansk tid började våran resa mot Sverige från hotellet. Resan till New York gick som sagt bra men hem ville man ju inte..
Nästa plan var on time och dom där cirka åtta timmarna hem till hemlandet gick ju hyfsat bra, även fast jag inte kunde somna. 40 minuter lyckades jag med, och dom två sista timmarna var riktigt dryga. Jag ville så gärna sova, men jag kunde verkligen inte. Knäna sa emot alldeles för mycket.

Vid 07.30-tiden landade vi och mötes av snö, snö och snö. Det tog hundra år att få väskorna innan jag äntligen fick sätta mig i bilen. Vi åkte hem, jag gav mamma och Totte sina saker och slumrade sen i soffan en timme. Vid 12 åkte jag till stallet. Det kändes som om jag var ute och körde på fyllan för att jag var så jäkla trött. Men det var nog bra att åka dit en stund, för piggare blev jag. Tog in hästarna och fixade mina tre solstrålar innan jag åkte hem. Nu har jag sovit två timmar till i soffan och försöker hålla mig vaken med travet. Ganska duktig är jag ju i alla fall!

Nu blir det lite middag på det är så somnar jag nog mer än gott sen. Imorgon är det full fart igen, Image startar på Valla och jag vill hinna gasa lite först.

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0