horzegirlz

Var klara i stallet klockan 09.10 idag. Sjukt bra för att vara tre personer. Jag och Klara åt en makaronilunch klockan 10. Känns inte så stabilt. Jag är väl snart hungrig igen. Men då äter vi upp bullarna Mickas och Klara gjorde igår. Igen. Moouuaahha!

Igårkväll såg vi på "Allt för min syster". Typ den mest ledsna filmen jag sett på väldigt länge. Det va lite jobbig, men väldigt bra. Ikväll blir det Valla för hela slanten. Mickas och Marcus kör mot varandra. I sista loppet.

Tänkte åka till skolan lite tidigare idag och skriva ut alla mina saker. Den där enda lektionen jag har känns jävligt världelös, men jag måste ju åka dit någon gång liksom. Asskönt att vara färdiga såhär tidigt. Chill i soffan e naaajs.





C00la horzegirlz i soffan.

XOXO, Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0