i'm happy there. i really am.

Lyssnar på Fireflies (som nån jävel i Sverige har förstört, man kommer hem, sätter sig i bilen, drar på NRJ, och så är det nån jävla cp-verison som förstör den här vackra låten!) och tänker tillbaks till Usa. Vill bara tillbaka till det där underbara vackra som jag älskar. Jag saknar att gå in i en affär och prata skit med en främling. Jag saknar att vakna upp, dra på sig ett par shorts och gå ut i värmen. Jag saknar att hålla hissen till någon. Jag saknar att sticka ut huvudet genom rutan och känna vinden i håret.

Ja. Ni förstår väl dealen här va. Jag saknar allt. Varenda lilla detalj som gör det där landet så fantastiskt. Jag skulle vilja berätta för hela världen vad jag kände, såg, luktade och upplevde. Men det går inte. Jag vill att alla ska se det jag har sätt. För det är underbart.


Matte chillar på golvet på Hilton bah. Och vilket lyckligt gäng.


I gången till Universal. We look kind of beautiful.


Det absolut bästa med hela resan: när man kommer fram, sätter sig i
bilen, drar ner rutan och känner den varma luften.


Chillar i sängen på Hilton sista natten.


XOXO, Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0