j och jag

Jag gick och la mig runt 22.30 igår, gick upp 07.20 och jag har inte ens känt mig trött ännu! Galet bra ju. Vid 08  var jag i stallet och tog ut alla hästarna. Vi fixade klart stallet hyfsat snabbt och sen körde jag Perfect. Bruden har inte gått upp i vikt någonting när jag har varit borta, så hon borde inte ha tappat så mycket. Visst, hon är Sveriges lataste häst och blir trött efter 10 varv på banan, men det går framåt i alla fall.

Efter de hade jag tänkt köra Bob men han hade ryckt av sig en sko och alla skulle till Vallen, så det fick va. Jag frisserade Jackpot och sadlade på honom i stället när alla hade åkt. Jag skrittade med honom bakom Ling i typ 40 cm hög, orörd snö. Han älskade det verkligen. Jag med. Ville aldrig att ridturen skulle ta slut, men någon gång var jag ju tvungen att gå hem. Underbara älskade.



Medans jag fixade iordning honom och Perfect så fick Bob gå på bandet. Alla tre blev frisserade innan jag åkte till Bålsta och handlade till Klara som fyller år på tisdag. Jag ska dit och äta tacos. När jag kom hem idag så gick jag och mamma ut på isen och fotade lite till mitt projektarbete. Ångest tretusen på de. Ångest på allt skolarbete just nu. Gjorde inte ett kiss på semestern, men jag antar att jag inte missat något.

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0