kaos!

Vi har tillbringat cirkus fem timmar på Örebro. I total snöstrom. I typ ett utestall. Vi har nog inte fryst (tack Mikaela) så här mycket på år och dar. United bara stod och skakade i boxen när vi kom fram. Nåväl. Fick ledningen, öppnade första fem på 12 på supermoddig bana, slutade 3:a i mål. Jag är glad att inte min häst behövde springa på det där underlaget om man säger så.. Jag är glada om det tar 4 timmar hem, i vanliga fall tar det 2..

Nu sitter vi i alla fall i hästbussen påväg hem. Det är total snökaos, man ser inte vägen, vindrutetorkarna fryser till is och det går mellan 40 - 50 km/h på motorvägen för att det är så mycket snö. Helt insane. Hoppas det inte kommer till våra hemtrakter. Eller jo kanske. En stund på morgonen så man har en anledning att inte åka till skolan.

Nu ska jag lyssna sönder Bulletproof lite till.

XOXO, Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0