kicking and screaming

Alltså ursäkta mig, men mina lärare kan ju bara dra åt helvete. Några av dom i alla fall. Idag satt jag och väntade i 2 timmar för att veta att lektionen var inställd. Det skrev idioten ut på fc typ en halvtimme innan lektionen började. TACK. Kunde inte tänkt på de lite tidigare? Varför ska jag anstränga mig för att komma i tid och slösa pengar på bensin när inte lärarna gör det, som dessutom får betalt för det. Fy fan säger jag bara.

Därför strejkar jag helt imorgon och skiter i skolan. Har ändå bara en lektion. Jag har ett liv, vilket lärarna inte verkar få in i sina huvuden. Bobban skulle ha gått jobb idag, men kylan satte stopp för det. Aldrig i livet kände jag. Imorgon ska alla vaccineras. Det blir väl en hyfsat lugn dag utan körningar.



Låten är sjukligt bra i mina öron.

XOXO, Emma.

Kommentarer
Postat av: M

DIE MAJA DIE!

2010-02-23 @ 15:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0