klara 15 barre bah

Livet rullar på som vanligt nu när man är tillbaks tills verkligheten igår. Kvällen spenderades hos Klara och det var ju mer än trevligt! Mycket skratt blev det och det hade visst gått vilt till när jag åkt hem.. Haha, det finns ju en del bildbevis på facebook.


KG öppnar en av mina presenter. GRYMT papper btw.

Idag fick jag en liten härlig sovmorgon sådär mitt i veckan till halv 9. Åkte till stallet, släppte ut djuren och fixade klart stallet. Bobban fick promenera på bandet en timme på morgonen också. Vi gick upp, åt lunch, och så halvslumrade jag i sovan en halvtimme innan jag åkte till skolan för den enda lektionen jag har på onsdagar. Jag var väl där i max 30 minuter och hämtade papper. Jag har redan jobbat ifatt det som jag missade när jag var borta.

Brumade tillbaks till stallet, tog in hästarna som var kvar ute och sadlade på Jacke. Herregud va lugn och fin han var. Visst, han har inte blivit riden eller kör på väldigt länge, men ändå. Galopperade i den höga snön på slingan och rakbanan. Fina killen. När allt var klart i stallet blev vi väldigt sugna på kinamat, så jag, Mickas och Klara åkte till Bålsta. Ni som inte känner mig sådär riktigt bra måste tro att vi har nåt fel som äter kina hela tiden, och det kan jag säga att vi har. När jag släppt av KG och åkt hem med Mikaela så begav jag mig hemåt. Nu har jag gjort en läxa till arbetsmiljön och känner mer än stolt med dagen.

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0