love it or hate it

Okej. Nu ska inte jag sitta här och låtsas att jag bara ääälskar Amerika och hatar Sverige. För så är det ju faktiskt inte, även om jag gillar allting här något mer. Jag saknar väldigt många grejer. Riktigt god, hemlagad mat, har levt på kyckling sen vi landade här (det blir billig resa hem eftersom jag kommer kunna flyga själv). Jag saknar min egna familj, mina underbara vänner och mina andra vänner - hästarna.

Det är sådana där saker som man inte klarar sig utan efter ett tag, och nu börjar jag känna att jag vill hem och träffa alla. Eller nej, jag vill inte alls hem, inte någonstans! Alla kan komma hit till mig istället. Tror inte att de flesta skulle banga på en 25:a med lite sol på de just nu.

Nu börjar det bli boring här. Jag vaknade för en timme sen, Mickas och Klara ligger fortfarande och sover. Hm.

XOXO, Emma. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0