pic-day

Igår satt jag i soffan från klockan 13 till typ 23.30. Hm. Vi kollade på en bajsfilm, Drag me to hell. Den var inte läskig någonstans, bara äcklig och komisk. Alla spydde hela tiden och allting såg bara overkligt tänktigt ut.
Efter två Family Guy avsnitt somnade brudarna, inklusive jag själv. Och oj vad vi sov. I 12 timmar för att vara exakt. Härligt.

Vaknade upp och mötes av solen. Kameran åkte mer ner till stallet och jag vart lite smått galen på den eftersom objektivet inte funkar. Men bilder blev det. Nästan inga fina på Jackpot eller när Mickas red Sharpness, annars så. Bobban fick gå på bandet och de andra två fick stå idag.


Släppte Bob utan täcke i ridvolten. Bob blev en väldigt glad Bob.




Hela Stall Dagis bild bild.


Jackie.


Luffe och jag lekte i hagen. I en halvmeter snö.


Mollisen i konvalecenthagen.


En bild på Perfect som jag fortfarande inte visat för er ännu. Söt flicka.


Mickas och Sharpness på rakbanan.




Tyson.

Fler bilder finns på facebook.

Jag sopade av min bil i typ en kvart eftersom den stått i stallet sedan i onsdags.. Körde fast gjorde jag också, vägrade be om hjälp och jag klarade det själv. Galet bra. På hemvägen stannade jag vid kyrkan i byn och fotade nån bild till projektarbetet.

Nästa vecka blir det nog mycket sova i Mickas rum. Micke jobbar tis-sön och Madde ska åka med honom. Till Thailand. KUL FÖR DIG. Själva stannar vi här i snöstromen.. Nej, men jag ska i alla fall skjutsa Mickas och Matte till skolan, lite onödigt att sova hemma. Då blir det åka till stallet, hämta dom, åka tillbaks till Bro, åka till stallet igen och sedan till min skola och sen.. Ja, ni fattar grejen. Väldigt mycket slöseri med tid och bensin.

XOXO, Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0