pic



Den här bilden bara skriker längtan. En längtan som jag kommer få leva med tills jag åker tillbaka. Eller flyttar dit för alltid. Den är faktiskt ganska fin tycker jag. Kanske kan passa in till mitt projektarbete?



Jag hatar när jag känner efter. Varför är jag så idiotiskt dum mot mig själv för. Fast jag är i och för sig helt grym på att skjuta undan jobbiga tankar. Så galet bra att jag skulle vinna SM i Tankeskjutning om det fanns. Jag vet inte om det är positivt eller negativt. Förmodligen det sistnämnda, och en dag kommer allting hinna ifatt mig. Let's hope for the best. Att den dagen liksom inte hinner komma.

XOXO, Emma.


Kommentarer
Postat av: Denise

Hejsan, just nu pågår en tävling i min blogg (med pris!) så kika gärna in och kolla!



länk:

http://dsfoto.blogg.se/2010/february/manadensblogg-tavling-1.html



Mvh Denise!

2010-02-18 @ 14:30:58
URL: http://dsfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0