sunday

Idag fick vi en sådan där riktig sovmorgon till halv 11. Det var länge sen! Riktigt skönt. Var nere i stallet halv 12, fixade och började med Jackpot. Red till gumman med nya bettet. Kan inte säga att det var bättre, men jag vill för det kosta nästan 400 spänn. Red sedan sex raker på rakbanan som är full med snö. Mysigt värre! Synd att ingen fotade. Han är så där härligt lugn för dagen, även om han var lite jobbig. Men det får man liksom ta med honom.

Efter de drog jag på montésadeln på Bob och red lite långsamt, han ska gå fort imorgon. Det kan ju bli att jag får skita i svenska imorgon, men vi får se. Bob var i alla fall sådär galet fin så att jag inte orkade hålla honom. Mina ben dog lite efter gårdagen också, så det blev mycket skritt. Haha!

Hann med en liten tur på Perfect också innan vi bokstavligen kutade upp till huset, duschade och åkte till Kista. Hann kasta i oss lite mat, köpa godis och sätta oss på bion. Jag, Klara och Mickas såg The Valentines Day. Jag såg den mest för alla bra skådisar. Den var väl. Okej. Lite klyschig, men vem hade inte väntat sig de? Det var INTE en bra idé att gå på en sådan film på alla hjärtans dag. Alla som cutiesar (NOT) som satt och hånglade, alla verkade liksom vara två och två. Go to hell.

Nu är vi i alla fall hemma. Beger mig inte hemåt idag, orkar inte sätta mig i den där kalla bilen. Jag har svinont i sidan, som om att jag har håll hela tiden. Är det likadant imorgon kanske man ska börja fundera på sjukan så att det inte är något med njurarna eller gallan...

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0