the paljettgirl

Resan ner hot gick utmärkt. När vi kom fram drog vi bara upp grejerna på rummet och åkte till Gallerian som ligger någon minut bort. Hittade en oversize t-shirt med paljetter på och en grym jacka med paljetter. Paljettjejen heter jag numera.

Vi stannade på Fort Lauderdales bästa resturang, enligt mig, och åt. Blev en sallad med grillad kyckling och bakpotatis. Hej och hå vad nyttiga vi blev! Den nyttiga paljettjejen. När vi kom hem för en stund sen höll jag på att kissa på mig, går in på toan och på dörrkarmen sitter det en liten jävla ödla. Jag skriker som bara tjejer kan göra och Madde fick komma in och ta bort den, haha!

Det är helt galet här ute i vattnet också föresten! När vi kom hit så såg vi på nyheterna att hajarna var bara 20 meter från strandkanten. Det är parningssäsong och hajarna tycker tydligen att det är cosy längre in vid kanten eller nåt. En helikpoter filmade, det var fler a hundra hajar!! Till våran stora förskräckelse så var det bara några mil från där vi bor.

Inget mer med det, vi gick in i Maddes och deras rum för att vi skulle åka. Då hade Mattias sätt två hajar i vattnet precis utanför vårt fönster! Alla stod och väntade på att få se dom igen, och när Madde gick in på toan så såg man en ryggfena. Galet läskigt! Tv-team och allting var här och filmade. Några idioter var ute och surfade också. Undrar om jag vågar bada någe mer denna resa..

XOXO, Emma.

Kommentarer
Postat av: Julia

Så avis, jag vill också resa.

2010-02-02 @ 20:40:12
URL: http://juules.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0