they are my life

Fy fan va jobbigt det var att gå upp imorse. Låg säkert och drog mig i 40 minuter, men när klockan var kvart i 8 drog jag mig upp. Hej och hå träningsvärk! Har knappt kunnat röra mig på hela dagen. Ändå älskar man det ju lite, känner sig lite duktig sådär.

Vi fixade stallet, städade iordning över allt. Riktigt snyggt blev det! Det blev en kinalunch idag innan jag åkte till plugget. Jobbade som en toka på multimedian och nu har jag bara en sida kvar att göra. Mycket bra då vi har en lektion kvar till redovisning. Jag satt kvar en bra stund efter lektionen hade slutat. Ändå orkade jag inte vänta på svenskalektionen så jag och Mattis drog bah. Jag skjutsade hem henne och åkte till stallet.

Selade på Bobby och körde ett jobb med honom. 40-36 blev det. Kanske var han inte så spänstig som han brukar vara, men han blir ursäktat med all snö på banan och det kändes som om han inte riktigt fick fäste. Jag masserade Jackpot och lasrade sedan Bob. Tipp Topp liksom.


Bobban igår.


Jacke och Houston, also known as Stall Dagis.

XOXO, Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0