toan

Jag vet inte vad ni vill höra. Men det skiter jag i. Sitter på flygplatsen i New York och äter McD. Och jag vill inget annat än att stanna kvar. När vi stod i gången mellan planet och flygplatsen i Miami så försökte jag verkligen ta vara på den sista varma luften. Här var de då inte varmt när vi gick av, någon grad kanske.

Men ändå känns det lite skönt att åka hem. Bobby. Jackpot. Gustaf. Mamma. Evelina. Matilda. Makaroner. Min säng. Stallkläder. Bilen. Piffan. Toan. Och då menar jag inte min toa, utan katten Toan. Over and out.

XOXO, Emma.


Kommentarer
Postat av: matilda

Saknar dig massor med!!! :D

tycker synd om dig som måste återvända till kylan, men jag är supertaggad på att du kommer hem :D <3<3

2010-02-05 @ 20:56:51
URL: http://matildas.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0