welcome to the land with only shit

Idag när vi kom ner till stallet, som var typ insnöat, hämtade jag min iPod och stängde in mig i min lite smått fantastiska musikvärld. Jag slapp alltså praktikanten en liten stund. I alla fall hans något (läs:JÄVLIGT) irriterande röst. Därtemot stod han och glodde på mig när jag gjorde höpåsarna, men det fick jag liksom leva med.

Körde en dum Bob som gjorde liten som han ville. Drog med mig i andra heatet och jag hatade honom för en liten stund. Stallidiot.se. Han behöver verkligen ett lopp nu, annars hoppar han ur skinnet. Jacke fick gå på bandet.
Nu sitter jag uppe i huset med en cider och väntar på käk. Det ska bli snöstrom så jag stannar här hela helgen. Vädret kommer dessutom tillbaks på tisdag eller onsdag. Hallelujah.

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0