blondie is back

Imorse vid 9 befann jag mig i Jakan och satte mig hos frissören. Efter knappa två timmar var jag nyklippt och blonderad i håret. Mycket nöjd faktiskt! En väldigt naturlig färgning och det gillar vi, eller hur?


Mamma lekte fotograf. Lite halvcute diadem med rosett.
Okej, lite töntigt kanske, but I like it.


Jag möte sedan upp mamma, vi lunchade på Tasty's och smög runt i centrum ett bra tag. Inhandlade adressgrejer till mig själv, Mickas och Klara. Lite annorlunda sådana så man ser sin egna väska sen. Min är klart grymast, "yours? mine!" Orden står på varsin sida. Möte och Emily och Jessica och vi brumade till plugget. Jag stannade en halvtimme och hämtade lite papper och hade en genomgång. Skönt? Ja!

 

Bob och Ima gick ett mycet lugnt jobb idag, kändes helst okej, lite väl lat kanske, men ingen fara på taket. Image var istället tokig, haha. Jag som jättegärna ville till Vallen idag. Istället har jag varit duktig och gjort klart en läxa som var tills på fredag. Det tar sig!

XOXO, Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0