brända tuttar och kinamat

När jag kom till stallet på förmiddagen så var det panik. Vattnet hade frusit och 27 hästar skulle ha vatten. Pajar allting så finns det dessutom inget vatten i huset, så ja, det var lite panik. Men till slut fick vi igång det och hästarna fick bara vara ute en kvart var.

Jag, Sandra och Madde var på kina och åt, sen blev det en snabbsolning. Sandra rådde mig att inte sola två dagar i rad, smart som man är så lyssnade man inte. Nu sitter jag här och har bränt mig på hela överkroppen. Så det blir haning loose på Vallen ikväll. Känns lite halvsnyggt sådär. Men FAAN vad ont det gör. Tur att jag bränner mig innan och inte sen i usa i alla fall. Nu ska vi åka snart. I den härliga kylan.

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0