crazy stuff

Misstolka mig rätt nu. Jag älskar att vara hos Melander, annars skulle jag inte bosätta mig där så ofta som jag gör. Det är liksom mitt andra hem. Men idag var det 204929 miljoner människor där och jag kände bara att nej, jag orkar verkligen inte. Ibland är det skönt att leka lite vuxen, sitta hemma och inte höra 5 tonårstjejer prata 24/7 (haha, inget illa menat ;) Så nu sitter jag hemma i soffan med min egna dator för en gångs skull. Härligt.

Idag var det hyfsat lugnt. Gick upp tidigt, tog ut hälften av hästarna, fixade deras boxar och böt med de som var inne. Inte en chans att vattnet klarat sig annars. -20 stod det på mätaren imorse. INTE KUL. Sen åkte vi till Bålsta och åt kina. Hem, lämnade tjejerna och sen drog jag och Madde och solade solarium. Måste ha liiite grundfärg innan usa. Efter en 20-minutare drog vi till Enköping och hämtade Marcus på gården.

VET NI!! Det är 50 farhrenheit i usa, de e 10 GRADER!! Det är ju helt galet!! Annars får vi väl ligga i solarium så det ser ut som om vi har haft varmt i alla fall..

XOXO, Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0