dogge dogelito

Idag jobbade jag som en dåre på grafen och åkte ifrån skolan vid 11. Skönt? Jaa! Jag brumade till Bålsta, mötte upp Madde och åt lunch med hennes pappa och hans fru Lena.
När jag kom till stallet var bara mockningen klar, jag hann göra vattnet och höt innan Klara kom och hjälpte med det sista.

Eftersom Marcus och Cattis åkte till Hästgalan imorse så passar Madde lilla Dogge. Hans täcke var det sötaste kag någonsin sitt. Han själv är ju inte heller så ful, men fan va sur han är, haha!







Jag red en liten tur på Bob, haha, han var en toka första varvet, sprang och hoppade med frambenen. Vackra killen. Sen fick jag någon damp och selade på Perfect också. Sket i bomullen eftersom hon är så lat och hej å hå vad det gick! Haha, hon blev lite bakrädd med sprang gjorde hon i alla fall.

Även fast jag inte behöver det, så stannade jag på macken på vägen hem och köpte ostbågar. Jag ska faktiskt plugga ikväll så jag tyckte jag var värd det. Fast jag är alltid värd det.

2 dagar kvar!!

XOXO, Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0