en som kommer sova med dörren sängd..

I natt hände det lite creapy stuff när vi skulle sova. Mikaelas rum ligger nedanför vardagsrummet och matrummet där kattbebisarna och Doris alltid härjar varenda kväll, så även igår. Men dom brukar alltid bli trötta efter en stund så först brydde jag mig inte.
Sen började en av dom morra och fräsa. Gick upp, och konstaterade att det var Doris. Nu när jag varit uppe i blev jag pigg och kunde såklart inte somna..

Och sådär höll det på. Dom sprang runt runt och Doris morrade. Trodde jag i alla fall. En av kattbebisarna började hålla på i Mickas rum. Det var den som morrade, inte Doris. Jag orkade verkligen inte resa på mig så jag började kasta gosedjur på den. Den satte sig bredvid Mickas dator som lös lite och då ser jag att den har nåt i munnen. Som piper. Men kattungen kan ju inte fånga möss tänkte jag. Men jag hade fel. Jag tog min mobil och lös på den och i munnen hade den VÄRLDENS STÖRSTA MUS!

Jag lyckades få ut kattjäveln och stänga dörren. Sista gången jag kollade på klockan stod den på 02.14. Tur att vi fick sovmorgon.. Körde Perfect och Bob långsamt idag. Fy satan vad jag frös. Men det gick ju ändå. Frisserade Perfect på eftermiddagen också, så nu är hon helt perfect.

XOXO, Emma.


Kommentarer
Postat av: Tilda

Haha, nej absolut inte? :P Jag vill bara inte ha det på hästar, eller iaf inte Cactus xD;)

2010-01-10 @ 15:43:19
URL: http://tildalife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0