galan

Gud vad jag blir trött på TV4! Så fort de hör ordet "trav" så ska allting kortas ner så mycket som möjligt. Man fick knappt höra någonting vad tränarna sa om sina hästar efter vinsterna. Istället ska en jävla dampig trollsnubbe springa runt och prata så fort så att man inte ens hinner höra vad han säger. Istället ska dom visa när Nanne Grönwall står på scen och förstör en underbart vacker låt. Istället ska dom visa den där jävla Micke Nybrink som trodde han var lika rolig som vanligt. Det enda som jag skrattade åt var Jimpa, haha, han är för härlig!
De jag ville fick väl priserna. Kanske inte Årets Komet, men annars så. Man skymtade ju Muppen också. Två gånger faktiskt!



Ska försöka vara uppe länge i natt så jag börjar ställa om mig tills vi åker. Imorgon blir det mycket att göra, allting som ska fixas innan vi åker, alla hästar som ska gå osv. Men det är sååå härligt!

XOXO, Emma.


Kommentarer
Postat av: Amanda aka Amzie

sv: Aa riktigt tråkigt. Det var hennes sista chans också för att få vara kvar hos oss.. Jag sa att jag kan prova igen och slänga in något skarpare i käften på henne men Claes sa att det inte är värt att riskera både mig och hästen och han är så trött på henne nu ändå så hon är till salu och ska stå tills hon åker :(



usch, jag kommer ha träningvärk i armarna i hundra år känns det som. haha.

2010-01-22 @ 22:49:55
URL: http://amzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0