kaaaaaallt

Jag och Mickas sitter i soffan och kollar på Victoria Secret fasihon show, som snart är slut. Jag måste ju få erkänna att jag ääälskar showen. Det är ju liksom bara en gång om året.

Gick upp i hyfsad tid idag, fixade stallet, åt lunch och gick ner igen. Jag, Elin, Mickas och Marcus körde två jobb var idag. I första gick Bob, Image, United och Gliden. Körde tre lugna heat. Gick fint. Frös ihjäl bara, men annara var det lugnt.

I andra fick jag den stora äran att köra min ABSLOUTA favorit, damen som jag som fölunge döpte: Digital Sharpness. Första jobbet på väldigt länge för henne och hon var lite crazy. Eller vääldigt crazy kan man också säga. Mina handleder var blåa när jag kom in och känseln har försvunnit i högerhanden, typ halva tummen och nedanför. Jag känner fortfarande inte den delen av handen. Lite små-creapy faktiskt, men vad ska jag göra liksom.

På kvällskvisten åkte jag, Madde och Matte till Willys och storhandlade. Och när man är så här många så är det verkligen storhandlande. Herregud. Men nu ska jag koncentrera mig för det är Gleeeeee!

XOXO, Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0