mindre än 24 timmar kvar!

Idag har det varit en riktigt fixa-allting-klart-dag. Riktigt skönt att få det rent och snyggt innan vi åker iväg. Var nere och åt lunch på kina en sista gång innan vi åker också. Hann med en sista solning också. Vet ni hur skönt det känns att säga så?! Sista gången. Hm :)

Imorgon vid den där tiden är jag redan framme. Vart vet jag inte riktigt, men förmodligen sitter vi på flyget inrikes till Miami eller så har vi landat redan. Idag när hjag låg där i solariumet så tänkte jag: "i övermorgon ligger jag såhär fast på en riktigt strand med riktigt vatten och riktig värme". Om det är varmt såklart, men det tror jag. Grym känsla. Helt klart.

Ska väl vara på Arlanda vid 6-tiden nångång kan jag tänka mig. Jag kollade precis igenom min packning, och det lär jag ju gör några gånger till ikväll haha! Nu ska jag popa Fall Out Boy!


Okej, det är inte Fall Out Boy men den är så söt på något sätt.

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0