noooo not now!!

Så här ligger det till. Jag har svinont i halsen och fryser som en gris. Har INTE tid att blir sjuk NU! Det är liksom bara 12 dagar kvar. Men jag klarar mig. Förhoppningsvis.

Idag efter plugget åkte jag och mamma till Enköping för att handla Bobs magtillskott. Första gången mamma åkte med mig och jag har haft körkort sedan den andra oktober. Men det gick fint, hann med en snabbis i bilaffären vid Donken också och jag hittade en bil som jag verkligen vill ha. Men vi får väl se hur det blir med det.

XOXO, Emma.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sv: hehe Solin oheter han. Inte min passhäst men Emelie kunde inte åka så jag fick åka istället.

2010-01-12 @ 20:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0