old times where the good ones

Idag är jag crazy shiet på bloggen. Men jag känner att jag verkligen måste.

Jag skrev värsta inlägget. Men jag raderade alltihop. Jag orkar inte vara negativ och verka ledsen. Lägger jag upp lite gamla bilder som glädjer istället. Ibland är man kreativ.


Sommaren innan Mickas började i sjuan och Marcus nian. Tror jag.


En liten Klara samma sommar. Minns du hur rädd du var när du red lilla
Fritz och nu rider du som en toka på Tyson haha!


En kort Elin på Tysse, nu har hon nästan fötterna i marken när hon
sitter på honom.

Hade inte så många gamla bilder som jag trodde. Ingen på mig själv. Inte som jag vill visa i alla fall, haha!

XOXO, Emma.


Kommentarer
Postat av: Elin Pettersson

HAHA, gud va kort jag va där ! :D :P

2010-01-12 @ 21:46:50
URL: http://eliiinpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0