omg på hög nivå

Läste precis Emilys blogg. Jag blev så rädd för bilderna på mig själv att jag slog hål på min egna läpp. Jag skojar inte. Med Mickas dator. Nu blöder det som fan. Haha!

Vi är redan helt klara i stallet. Ska bara ner en snabbis sen, kolla till lilla Molle som fått sig en spark och lägga in hö till varmbloden. Vi pallrade oss inte till Valla idag. Det är sviniskallt och en heldag framför tv:n är numera inplanerad. Snart kommer Micke hem med Donken till oss också. EL MACO CHICKEN!! Som jag har längtat. Och nu är den min. Älskade hamburgare. 
Nehe. Ändrade planer. Nu blir det pizza/kebab till lunch och Donken till middag. Känns säkert. Min diet är typ borta för länge sen. För jag går bara upp när jag tänker på att jag ska gå ner. Får helt enkelt gå och dra in magen på beachen sen.

Nu ska jag smaska vidare på mitt läppblod tills kebaben kommer.

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0