pomano park

Imorse åkte vi till Pompano och handlade hästgrejer. Det fanns inte så mycket, och de jag ville ha kostade lika mycket som hemma, så det blev tre par glasögon. Mickas beställde en skitsnygg hjälm! Medans de höll på och berätta hur motivet skulle se ut så gick jag och Klara runt på stallbacken.
Det var då jag kände det. Fick en uppenbarelse. Flytta hit! Varför inte? Vad är det egentligen som håller mig tillbaka i vårt egna land? Ingenting! Jo. Mitt liv typ. Men man kan ju alltid starta ett nytt liksom.
Jag som alltid håller på och tjatar om att jag inte ska jobba i stall. Men när vi gick där så ville jag inget hellre.

När vi kom tillbaka så gick vi ner till stranden och har legat där sen nu. Vi gick upp för det började bli lite kallt (:läs minst 20 grader) när de blåste. Ikväll blir det travbanan igen och kolla på lite lopp och käka middag. Härligt!

Mindre härligt att mitt objektiv till kameran håller på att säcka ihop och att min mobil har raderat alla bilder och alla filmer. Alltså ett helt skolarbete. Grattis!

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0