six days to go

Jag har jobbat som en dåre idag. Var nere i stallet kvart över 7 och började linda av bandagen och dra på hästarna utetäcken. Madde skjutsade Marcus till gården, fick fel på vindrutetorkarna och kom hem efter typ hundra år. Jag, Matte och Mickas hann få ut hästarna och när klockan var 08.25 så skjutsade jag dom till skolan. Väl tillbaka så började jag skotta storhästsidan. Hej och hå vilken fart jag hade! Vi var klara på nolltid och när Madde åkte till frissan så började jag med vattenhinkarna. Det tog sin lilla stund och till slut blev det väldigt stressigt. Till slut sprang jag bokstavligen runt i stallet. Men klar blev jag ju och det är skönt. Jag kutade upp, böt om och tröck i mig två toast på typ 5 minuter.

När jag satte mig i bilen blev jag dödstrött. Jag känner mig ruksigt ful idag. Inte ofta jag brukar bry mig så mycket, men mitt hår står åt alla håll, jag stinker som ett helt stall och min urtvättade tröja är alldeles för urtvättad. Jag har jobbat som en dåre på multimedian nu och känner mig ytterst duktig.
Nu ska jag skriva ut lite papper och greja lite för OM 6 DAGAR ÅKER VI! :)

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0