still mördartisdag

Satt och läste igenom inkorgen i min mail. Hittade gamla kommentarer från min travnetblogg och kom på mig själv hur mycket jag saknar den. Men det var liksom som om min fantasi tog slut ju mer jag bloggade. För i början var jag ju nästan rent ut sagt grym. Måste få erkänna att jag är lite stolt över det jag åstakommit på travnet. Jag har lärt mig så otroligt mycket. Nu hoppas på vi jobb som eventuellt redan är klart.. :)

Nej, nu börjar min lektion snart. Jag hatar verkligen den här dagen. Den är så underbart jävla überlång.. Elin var i alla fall snäll och skulle köra långsamt med Bob idag. Jag är skyldig dig nåt Elin! Imorgon ska han gå två lugna heat med Image. Lite nytt upplägg sådär.


Grym häst. Grym kusk. Ibland i alla fall.

XOXO, Emma.

Kommentarer
Postat av: Elin Pettersson

Det är ingen fara Emma :) Kör hellre än inte! :)

2010-01-12 @ 21:44:06
URL: http://eliiinpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0