sunday update

Igår var jag så trött när jag kom hem att jag inte ens orkade öppna min dator. Vi gick upp vid 8 och körde alla hästar. Och så menar jag alla hästar. 21 stycken och man ränkar med Bob och Borgh. Galet bra! Jag bidrog med fyra uppsittningar, två fort och två långsamt. Först ut var Bob, kändes kanon. I andra fick jag återigen äran att sitta upp bakom Sharpness. Men hon var faktiskt riktigt fin i rygg. Låg på sådär lite lagom i våra två 40-heat.

Vi gjorde klart de som var kvar i stallet och åt lunch. Sen körde jag Perfect och Krattan som inte gått på ett tag. Båda gick fint, Krattan som sprang och spände sig när jag skulle skritta in. Vi ifxade alla Marcus hästar på eftermiddagen sen. 28 bandage rullade på vi och det tog ju sin lilla tid. Dom där bandagen stod jag och rullade upp imorse också.. Alla blöta täcken ska vi inte tala om..

Nu laddar vi inför fredag. Härligt med lunchtrav, då kanske det inte är såå kallt i alla fall. Men jag kom på att gävle är typ norrland. Nästan i alla fall. Och där är det ju svinkallt!





XOXO, Emma.

Kommentarer
Postat av: Amanda aka Amzie

VAAFAAAAN, varför gävle och inte eskiiiils? :( haha, då får jag örna runt själv där då med den galne strids hingsten jag fått äran att sela ut. haha

2010-01-11 @ 18:16:51
URL: http://amzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0