tisdagsdrink

Idag har det varit minst sagt ett durbolent dag för min del.

Det hela började i stallet imorse. Tog ut hästar, mockade och vattnade. Molle har varit lite loj och konstig den senaste tiden så han har sluppit utedriften på natten och stått på box. Men idag var han riktigt konstig. Jag och Madde åkte med honom till Mälarkliniken och självklart så var det fång. Stackars lilla killen, han har så ont att han knappt kan stå. Han har dessutom haft det en gång tidigare för fem år sedan.


Mollisen med gispade framhovar :(

Det var nära tårarna några gånger och först trodde jag att vi skulle behöva ta bort honom, men så farligt var det som tur inte. Hans framhovar gipsades och vi kunde efter en lång stund åka hem igen.

Efter det drog vi ner till Bålsta, lunchade, hämtade betfor och solade på det. Helst plötsligt så var jag väldigt sen till skolan och körde i 180 dit. Två lektioner och sedan möte jag upp mamma i Bro så åkte vi till Bålsta och handlade. Det blev lite småskit till resan, typ hygiengrejer och så handlade vi mat. Jag hittade ett par grymma jeansleggings på Go West som jag var tvungen att köpa. Jag hittar ändå aldrig några jeans i USA. Bara för jag köpte dom här nu så kommer jag säkert hitta massor bara för de.

Just nu står jag faktiskt upp och bloggar vid min byrå. Jag packar det sista inför söndag och lyssnar på asgrym musik. Jag är GRYMT taggad!! Så taggad att jag var tvungen att hälla upp en cider i min julklapp, martiniglas. Kändes inte riktigt läge att blanda en drink så det fick bli en cider såhär på tisdagskvällen.
Haha, dork.


Bara oliven som fattas.

XOXO, Emma.


Kommentarer
Postat av: andrea jonsson

Emmsan om du hittar massa söta blåa ponny prylar i usa så köp dom till mig ;) hahaha!!

2010-01-20 @ 14:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0