update from the u.s

Gud va härligt det är att ha semester från datorn! Men nu fick jag nästan lite dåligt samvete. I fredags var vi på Universal hela dagen och åkte massa grejer. Jag vågade inte ge mig på Hulken iår heller, men Mumien åkte jag och det är jag nästan lite stolt över. Grymt rolig! De höll på att bygga en ny ride, Harry Potter. Hela jävla skolan hade dom byggt upp! Galet stort. Då menar jag GALET. Fast den skulle inte öppna förens i april.

Igår var vi på Magic Kingdom, den Disneyparken med slottet. Nu när man har vart där två gånger innan så var det väl inte så jättespännande plus att det började regna på eftermiddagen, men Disney är alltid Disney. För dom som inte har varit här så går det helt enkelt inte att beskriva hur otroligt stort och verklighetstroget allting är. Det måste helt enkelt upplevas.

Idag har vi varit på Epcot, en annan Disneyvärld. SVINKALLT. För oss som blivit vana med 25 och uppåt så är 10-12 grader inte så mysigt. Vi bor precis vid ett mall och idag på eftermiddagen så var det tredje och sista gången jag gick där. Tredje gången gillt. Och jag har handlat något varje gång. Idag blev det ett par Converse som cupcakes på. I storlek 21 så de är lite för små för mig, haha. Men dom ska pryda min byrå tillsammans med de 20 lip balms jag köpt. Galet bra. Galet cute. Det är hemskt när man är här för man börjar tänka på engelska.

Nu ska jag äta take a way från thai. Mums!

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0