update

Hej och hå vad jag glömde bort min lilla blogg. Men det gör inget. Skönt att ha lite lov från datorn också.

Nyår spenderades till slut i Jakan med härligt people. Började hos nån wierd tjej i Hässelby som inte ens hälsade på mig och Matilda, stannade där till tolvslaget men bestämde oss sedan för att dra vidare till Jakan. Grejen var att den roligaste delen av hela kvällen var i väntan på bussen, haha!

Vi möte upp lite fler folk och varndrade vidare till nåt ställe. Kom dit och kände inte igen en enda människa, så jag och Matilda drog typ efter en kvart. Vår natt avslutades med lite love-confessions i en busskur vid stationen, haha. Kändes säkert.
Dagen efter var en riktig dagen efter. Fixade stallet, tog in hästar som somnade sedan i soffan. Och sedan i sängen. Härligt värre. Hela familjen var liksom down.

Idag fixade vi stallet och körde en varsin på förmiddagen. Sedan drog jag, Madde, Mickas och lilla Natalie till Kista och kollade lite. Jag hittade bara en bok. Den ska jag spara till flygningen.
Nu ska jag nog gå och knoppa strax.

XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0