i hästbussen

Nu sitter vi i bussen på väg mot Malmö och Jägersro och Hugo Åbergs, den bästa resan på hela året! Igår jobbade jag som sagt, men vi behövde inte köra någonting med tanke på vädret och hur slingan blev.. Hästarna såg ut som grisar bara att gå i snurran liksom. Det gick bra i alla fall, Island var nästan odrägglig dock och skulle trycka sig in i snurran fast den var stängd. Jag hade kedja över nosen, men det sket han i kan man säga ;) Pigg.se kan man säga. Det var tråkigt att åka därifrån..

Kollade travet och körde fort med Sharpness när jag kom hem. Köpte godis på vägen hem från Enköping också, så nu sitter jag här med en påse för 150 spänn. Nu kan ju tänka er hur mycket det innehåller :)

XOXO, Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0