idag får jag hämta den

Imorse körde vi alla hästar på en gång, det var några som fick gå ut bara. Nu står alla inne. På termometern utanför köksfönstret står det 43 grader!! Den sitter i och för sig i solen utan vind, men ändå. Galet ju. Imorgon ska det tydligen bli ännu varmare. Bob gick i första, var jättefin, hängde inge töm alls och hade bra i puls. Vi körde faktiskt en 26:a i andra heatet. Inget tömhängande betyder att jag fått bort streckningen han hade på halsmuskeln på vänster sida :) Körde Nasse med Tyson i andra, gick med ett rakt entömsbett eftersom hon fått sår av de andra bettet. Ingen bra deal tyckte hon och sket fullständigt att jag drog i henne. Men hon var bra.

Klockan tre ska jag dunsta härifrån och hämta nya bilen :) :) :)



XOXO, Emma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0