jag gillar ju inte lindes

Igår på eftermiddagen drog jag och Matilda till Jakan för att hitta en tubtopp till helgen så att man inte kommer hem med en ful bränna. Men de som fanns var alldeles för stora, så det blev ingen topp. Dock en bikini för 175 spänn som jag gillade. Efter våran lilla tur drog jag tillbaks till stallet och plockade ut hästarna.

I natt sov jag hemma för första gången på tre veckor, haha. Tvättade Pärlan som var alldeles för skitig och fixade usb:t. Så jäkla nice att bara plugga in de istället för att hålla på med massa skivor! Somnade sent och var uppe tidigt. Imorse gick Bob fort med tre andra, kändes jättefin. Anmälde till Lindes imorse, spår ett bakom bilen och lopp två :) Mycket tuffare lopp än senast, men man kan ju hoppas att hästen gått framåt och tuffat på sig lite han med :)



XOXO, Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0